امام جمعه اردبیل خطاب به منتخبین مجلس: ماه اول نمایندگی، زندگی‌تان را با ۱۲ میلیون تومان تنظیم کنید تا با تمام وجود درک کنید اقشار ضعیف چه فشاری می‌کشند…

به‌گزارش ارس‌نامه؛ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت : بنده از سر خیرخواهی چند توصیه به نمایندگان جدید دارم؛ اول اینکه وقتی وارد مجلس شدید حتماً و حتماً زندگی یک ماه اول خودتان را با حقوق ۱۲ میلیون تنظیم کنید اصلاً چیزی به آن اضافه نکنید تا با تمام وجود درک کنید که اقشاری که با این حقوق و بلکه پایین‌تر از آن زندگی می‌کنند چه فشار، چه شکستگی و چه شرمندگی دارند.

آیت اله سید حسن عاملی در خطب نماز جمعه اردبیل ادامه داد: نماینده‌ای که از درد موکل خود خبر ندارد، او وکیل مردم نیست و هیچ‌گاه به نفع مردم تصمیم نخواهد گرفت و قطعاً نمایندگی برای او وبال خواهد شد.

امام جمعه اردبیل یادآور شد: دومین سفارش من به شما هشدار درباره سهم خواه هاست عده‌ای با نیت سهم به ستاد شما آمده و برای شما کار کرده‌اند. شما مدیون آن‌ها هستید و  آن‌ها اگر به سهم خود نرسند نه تنها حرمت شما بلکه حرمت نظام و حرمت خون شهدا را هم نگه نخواهند داشت و شما را به جهنم نمی‌برد مگر همین سهم خواه‌ها!