نوری‌ زاده؛ سال‌های اخیر در کسوت مدیریت عامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان(خیریه شمس) تهران توجه مضاعف و ویژه به منطقه ارسباران و شهرستان زادگاه خود از بُعد مسائل خیریه داشته است…

به گزارش ارس‌نامه؛ انتخابات چهارمین دوره مجمع جهادگران تهران بزرگ با حضور مسئولین مجمع عالی جهادگران کشور، مسئولین شورای جهادی نواحی و اقشار در سازمان بسیج سازندگی تهران بزرگ برگزار گردید که نتایج انتخابات به شرح ذیل اعلام شده است.

محمد نوری‌زاده؛ رئیس مجمع جهادگران تهران بزرگ، علیرضا کمالی؛ جانشین مجمع و محمدعلی ذاکری، احسان یوسفی، امیرحسام ایزدی، مهدی فتحی و حجت الاسلام سیدمجید میرصانع دیگر اعضای مجمع منتخب ۳۵۰۰ گروه جهادی تهران بزرگ شدند.

گفتنی است محمد نوری‌زاده؛ فرزند اهر و از جوانان نامی عرصه محرومیت‌زدایی در کشور است که سال‌های اخیر در کسوت مدیریت عامل موسسه خیریه شمیم مهر سبحان(خیریه شمس) تهران توجه مضاعف و ویژه به منطقه ارسباران و شهرستان زادگاه خود از بُعد مسائل خیریه داشته است. چهره و نام او بیش‌تر در حواشی شهرها و روستاها برای دانش آموزان آشناست؛ چرا که مهم‌ترین‌ قسمت از کمک‌های موسسه خیریه تحت مدیریت او با ارسال و توزیع گسترده لوازم الاتحریر در مدارس و محصلین خاتواده‌های آسیب پذیر و حتی در مراکز توانبخشی و واحدهای بهزیستی؛ به عنوانی درخور تحسین و سپاس مردمی تبدیل شده است.