سیدحسین هاشمی اظهار داشت: با توجه به سابقه اجرایی‌ام احتمال این‌که بزرگراه اهر-هریس-تبریز سال آینده به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، قطعاً منابع مالی نیز در روند احداث این بزرگراه تأثیر می‌گذارد

به گزارش ارس نامه به نقل از تسنیم؛ قائم مقام وزیر کشور در حاشیه نشست بررسی روند احداث بزرگراه اهر-هریس- تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جاده اهر-هریس-تبریز از جمله جاده‌هایی است که به لحاظ تردد مسافران و گردشگران برای دولت نگران‌کننده بوده است.

سیدحسین هاشمی ادامه داد: بنا به توصیه استاندار آذربایجان شرقی تصمیم گرفتیم از بزرگراه اهر-هریس-تبریز بازدیدی داشته باشیم البته ساخت این بزرگراه بر عهده وزارت راه و شهرسازی بوده و ما در وزارت کشور از نظر تصادفاتی که در این جاده رخ می‌دهد مسئول هستیم.

وی روند احداث بزرگراه اهر-هریس-تبریز را امیدوارکننده دانست، افزود: گزارش‌های پیمانکاران در خصوص احداث این بزرگراه بسیار خوب بود و امیدواریم برای اینکه در این مسیر شاهد هیچ‌گونه حوادث رانندگی نباشیم بایستی بزرگراه اهر-هریس- تبریز نهایتاً در سال ۹۷ به بهره‌برداری کامل برسد.

هاشمی تأکید کرد: با توجه به سابقه اجرایی‌ام احتمال این‌که بزرگراه اهر-هریس-تبریز سال آینده به‌طور کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، قطعاً منابع مالی نیز در روند احداث این بزرگراه تأثیر می‌گذارد و یقیناً نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با حمایت‌ها و پیگیری‌هایی که انجام می‌دهند در تخصیص اعتبارات مؤثر خواهند بود.

قائم‌مقام وزیر کشور با تأکید بر اینکه در روند احداث بزرگراه اهر -هریس-تبریز هیچ‌گونه مشکلی ندیده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیمانکاران با اراده‌ای که دارند سعی می‌کنند تا این پروژه در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد تا هم مردم و پلیس در امنیت و بدون تلفات جانی تردد کنند.