سرهنگ محمدزاده: از یک خودروی ۴۰۵ در یکی از جاده‌های اهر، مقدار ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو متهم دستگیر شدند…

به گزارش ارس‌نامه؛ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اهر از کشف ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت محمدزاده در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تعامل و پشتیبانی خبری از طریق پلیس مواد مخدر یکی از استان‌های همجوار مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت خبر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر با همکاری ماموران پلیس شهرستان هریس، متهمین را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و در بازرسی از داخل خودرو، مقدار ۲۹ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده، متهمین به همراه مواد مخدر مکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین انتظامی شهرستان اهر در پایان خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای هرچه بیش‌تر امنیت، شهروندان می‌توانند هر گونه فعالیت تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰، به پلیس اطلاع دهند.