عبدالهی: بدلیل عدم نظارت جدی بر ساخت و ساز، آسفالت و زیرسازی قسمتی از جاده اهر – تبریز که قریب به یک ماه است زیر بار ترافیک رفته، تخریب شده است

به گزارش ارس‌نامه به نقل از فارس؛ نماینده اهر و هریس در مجلس با اشاره به گلایه‌های مردمی و بازدید میدانی از قسمتی از بزرگراه اهر – تبریز در مسیر گویجه بئل به بیلوردی، از کیفیت نامناسب زیرسازی و آسفالت این مسیر انتقاد کرد.

بیت اله عبدالهی گفت: متأسفانه با گذشت قریب به یک ماه از زیر ترافیک بردن این مسیر، به علت عدم نظارت جدی بر کیفیت عملیات ساخت و ساز در کمترین زمان ممکن آسفالت و زیرسازی آن از بین رفته است.

این نماینده مجلس بر ضرورت نظارت جدی و کیفیت‌بخشی به زیرسازی و آسفالت این بزرگراه تأکید کرد و خواستار برخورد اداره کل راه و شهرسازی استان با خاطیان این پروژه شد.

عبداللهی افزود: بزرگراه اهر – تبریز یکی از پرترددترین شاهراه‌های ارتباطی استان با مناطق مرزی همجوار می‌باشد که باید از لحاظ کمی و کیفی، امکانات، تابلوها و سایر موارد مرتبط مجهز و ایمن باشد تا شهروندان و مسافران از این مسیر با آرامش خاطر عبور کنند.

وی همچنین خواستار تسریع در اجرای بزرگراه اهر – مشگین شهر که قرار است امسال ۲۰ کیلومتر از طرف اهر به مشگین عملیات اجرایی آن آغاز شود، شد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بعد از جاده اهر – تبریز، یکی دیگر از مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز جاده اهر- مشگین شهر می‌باشد که ضرورت دارد در اجرای این پروژه از دو طرف اهر به مشگین شهر و مشگین شهر به اهر با همکاری ادارات کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی و اردبیل تسریع شود.