پورصادق: اتاق فکر متشکل از نخبگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف امور شهری را در اولین فرصت تشکیل می‌دهم…

به گزارش ارس‌نامه؛ سرپرست جدید شهرداری اهر گفت: معتقدم باید مردم از تمامی مسائل شهرداری اهر مطلع باشند از این‌رو تصمیم دارم شهرداری را در اتاق شیشه‌ای قرار دهم.
علیرضا پورصادق در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر اهر اظهار داشت: از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر اهر برای انتخاب بنده به عنوان سرپرست شهرداری اهر قدردانی می‌کنم و تا زمان انتخاب شهردار؛ تمامی تلاش خود را برای پیشبرد امور شهرداری و شهری به‌کار خواهم گرفت.
وی با اشاره به این‌که اجازه سوءاستفاده از شهرداری و اموال عمومی را به هیچ احدی نخواهم داد، افزود: شاید برخی فکر کنند که چون شهردار نداریم و با سرپرستی اداره می‌شود بخواهند سوءاستفاده کنند مقابل‌شان خواهم ایستاد.
وی ادامه داد: هرچه زمان انتخاب شهردار جدید کمتر باشد به ثبات شهرداری اهر کمک می‌کند و اعضای شورای اسلامی شهر اهر در انتخاب شهردار بایستی به تمامی مسائل ریز و درشت از جمله شرایط احراز شهردار توجه داشته باشند، چراکه اگر شهردار منتخب اعضای شورای شهر موردی داشته باشد در استعلام مراجع ذی‌صلاح به مشکل برخواهد خورد و نهایتاً گزینه ردصلاحیت می‌شود.
پورصادق بابیان این‌که بنده به عنوان سرپرست از شهرداری اهر تا زمان انتخاب شهردار از حق و حقوق صیانت کرده و امانتداری می‌کنم، گفت: اتاق فکر متشکل از نخبگان و کارشناسان حوزه‌های مختلف امور شهری را در اولین فرصت تشکیل می‌دهم و سعی می‌کنیم تا بر عمل به وظایف ذاتی شهرداری اهر متمرکز شویم.
سرپرست شهرداری اهر بابیان این‌که در طول سال‌های گذشته اگر اقداماتی برای درآمد پایدار، اشتغال‌زایی و … توجه می‌شد اکنون وضعیت شهر بدین‌شکل نبود، ابراز داشت: توسعه عمرانی و آبادانی شهر اهر که شورای اسلامی شهر و شهرداری در این خصوص وظیفه‌هایی دارد را می‌توان با اتحاد و همدلی عملی نمود، این در حالی است که در جذب سرمایه‌گذار تابه‌حال کم‌کاری شده است.
وی اضافه کرد: قرار دادن شهرداری اهر در اتاق شیشه‌ای با هدف شفافیت از نقاط ضعف و قوت جزو برنامه‌های بنده است، البته مردم را نامحرم نمی‌دانیم بلکه شفاف‌سازی جزو مواردی است که در قانون به صراحت آمده تا شهروندان اهری از مسائل ریز و درشت شهرداری اهر مطلع باشند و بدانند شهرداری را در چه شرایطی تحویل گرفته‌ایم.
پورصادق با تأکید بر این‌که برای تحقق مطالبات شهروندان اهری از شهرداری اهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم، یادآور شد: منِ پورصادق در شهرداری اهر شاید از نظر اداری سرپرست باشم اما فرقی بین خود و دیگران نمی‌گذارم بلکه با قبول مسئولیت بایستی برای جلب رضایت شهروندان تلاش کنم.
سرپرست شهرداری اهر خاطرنشان کرد: طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی و زیرساختی با نظر شهروندان اجرا می‌شود، چراکه به همفکری و مشورت‌پذیری معتقدم و به عملکرد انفرادی باور ندارم.