زاهد محمودی گفت: وقتی رسانه ای گزارش عملکرد می خواهد، مدیر باید از این فرصت استفاده کرده و نسبت به انتشار کارها و عملکرد خود اقدام کنند. همه مدیران باید نقدپذیر و پاسخگو باشند

به گزارش ارس نامه؛ فرماندار شهرستان اهر در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با تاکید بر زحمات اهالی رسانه از مدیران ادارات و دستگاه ها خواست تا پاسخگوی رسانه ها باشند. زاهد محمودی گفت: وقتی رسانه ای گزارش عملکرد می خواهد، فرصتی است که مدیران از آن برای انتشار عملکرد و کارهای خود استفاده کنند. همه مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال رسانه ها، اذهان عمومی و مخاطبان باشند.

رئیس شورای اداری اهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور خاطر نشان کرد: همه این ها بی ارتباط با معضلات اجتماعی، اقتصادی و بیکاری نیست. معترضان واقعی به این مسائل معترض بودند و اغتشاشگرانی که مزدور منافقین و دشمنان نظام بودند، از فضا سوء استفاده کرده و آشوب به پا نمودند.

محمودی ادامه داد: معتقدیم مسئولان باید در حل مشکلات اقتصادی تلاش مضاعف کنند اما نباید اجازه دهیم این مشکلات باعث و دست آویز تخریب اموال مردم و دولت بدست عده ای آشوبگر شود.

فرماندار اهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اصل نقدپذیری مدیران، تصریح کرد: رویه دولت تدبیر و امید در برابر انتقادات، نقدپذیری و پاسخگو بودن است و روسای ادارات در شهرستان باید طبق این رویه نقدپذیر باشند.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم مدیران با مردم، اظهار داشت: مدیران باید در جمع مردم و بخصوص مناطق محروم حضور یابند و درد دل ها را گوش دهند. سعی کنیم حرف مردم را مستقیم بشنویم و ارتباطمان با منطق مخروم و روستاها مستمر باشد.

محمودی در پایان سخنان خود با اشاره با امر مهم و ضروری جذب سرمایه گذار، تاکید کرد: راهی دیگر جز جذب سرمایه گذار برای برون رفت از معضل بیکاری نداریم  و حل مشکل مردم با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب در بعد تولید و اشتغال، حمایت قاطع از سرمایه گذاران است.