حدود ۷۰ روز از شروع بکار بیت اله عبدالهی می گذرد و فقدان دفتر ارتباطات مردمی با گذشت این مدت غیر قابل قبول است. مردم تا کی می توانند نماینده را تصادفی در مراسمات و مجالس دیدار کنند و مشکلاتشان را به ایشان منتقل کنند؟!!

به گزارش ارس نامه؛ نماینده مردم شریف شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی هنوز در اهر دفتر ارتباطات مردمی ندارد. در پاسخ به سئوال شهروندان حوزه انتخابیه با موضوع نشانی دفتر ارتباطات بیت اله عبدالهی نماینده مردم شریف اهر و هریس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به اطلاع می رساند؛ تا کنون محل دفتر ارتباطات مردمی نماینده مشخص نیست و سردرب محلی در اهر برای این منظور به تابلوی "دفتر  ارتباطات مردمی نماینده اهر و هریس در مجلس" منقش نگردیده است. طبق اطلاعاتی که بدست ارس نامه رسیده در شهر هریس هم به تازگی محلی برای این امر اختصاص یافته است.
هم اکنون؛ حدود ۷۰ روز از شروع بکار بیت اله عبدالهی می گذرد و فقدان دفتر ارتباطات مردمی با گذشت این مدت غیر قابل قبول است. مردم تا کی می توانند نماینده را تصادفی در مراسمات و مجالس دیدار کنند و مشکلاتشان را به ایشان منتقل کنند؟!! این سئوال مطرح است که مردم حوزه انتخابیه برای دیدار با نماینده اهر و هریس باید به کجا مراجعه کنند؟!!
دفتر ارتباطات مردمی،نصب مدیر دفتر، معرفی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی این موارد از پایه های اساسی و بدیهی در امور ارتباطی برای یک نماینده است. 
شاید نبود سیستم دفتری و روابط عمومی متمرکز باعث شد تا روزهای منتسب به روز خبرنگار که چند سالی است در اهر از حیث ازدیاد برنامه به هفته خبرنگار تبدیل می شود،  بدون هیچ نشست مشترک بین اهالی رسانه با نماینده اهر و هریس در خانه ملت طی و تمام شد. تا بحال یک نشست خبری بین عبدالهی و خبرنگاران فعال اهر ترتیب یافته که آن هم به نشست خبری شباهتی نداشت و وقت به طرح سئوالات و نکته نظرات اهالی رسانه در این نشست نرسید. باید گفت این ضعف در ارتباط با اهالی رسانه به صلاح منطقه نیست و باعث ایجاد شکاف هایی در بلند مدت می شود.
انتظار می رود عبدالهی سریعا" دفتر خود را افتتاح و مراجعات به خود را جهت بهبود ارتباطات مردمی سر و سامان دهد.