حسینیان: پیگیری مسئولین قضایی اهر در کاهش بوی نامطبوع اهر موثر واقع شده است…

به گزارش ارس‌نامه؛ معاون دادستانی کل کشور در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر اظهار داشت: هدف از بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر، بررسی اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز بوی نامطبوع و رفع نارضایتی مردم اهر است.
علیرضا حسینیان افزود: با توجه به پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب اهر از دادستانی کل کشور در رابطه با بوی نامطبوع ناشی از عملکرد تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر، گزارشی از اقدامات انجام شده و نواقصات تنظیم و به دادستانی کل کشور ارسال و به‌صورت ویژه از طریق قوه قضائیه پیگیری می‌شود.
وی بابیان این‌که قوه قضائیه مسائلی که موجب نارضایتی و از مصادیق حقوق عامه باشد را پیگیری می‌کند، ابراز داشت: یکی از همین موارد موضوع تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر و انتشار بوی نامطبوع است که با تأکید دادستان اهر در دستور کار دادستانی کل کشور قرار گرفته است.
این مقام قضائی خاطرنشان کرد: گزارش بازرسی از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر و بررسی اقدامات انجام یافته از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در نتیجه پرونده مؤثر خواهد بود.
حسینیان با قدردانی از پیگیری‌های مطالبات مردم اهر توسط رئیس دادگستری و دادستان اهر یادآور شد: پیگیری‌های رئیس دادگستری و دادستان اهر در خصوص ایرادات و نواقصات تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر نتیجه‌بخش بوده و تأثیر مثبت این پیگیری‌ها در کاهش انتشار بوی نامطبوع قابل توجه است.