حضرتی: در نیمه نخست سال‌جاری، قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت ۲۲۸۱ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند…

به‌گزارش ارس‌نامه؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این میزان جریمه با رسیدگی و مختومه شدن ۱۹۲۰ پرونده تخلف، برای متخلفان در این حوزه صادر شده است.

صمد حضرتی افزود: در این بازه زمانی ۱۹۲۹ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و اکنون رسیدگی به ۱۶۹ پرونده تخلف مانده از قبل و نیمه نخست امسال در این حوزه در جریان است.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال، اصناف متخلف حوزه کالا و خدمات استان در واحدهای اجرای احکام به پرداخت بیش از ۹۰۶ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

مقام ارشد تعزیرات در آذربایجان‌شرقی متذکر شد: این میزان جریمه با رسیدگی و مختومه شدن ۵۴۴۶ پرونده تخلف از سوی واحدهای اجرای احکام در این حوزه صادر شده است.

وی تشریح کرد: در این مدت ۵۶۲۷ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات به واحدهای اجرای احکام وارد شده است و روند رسیدگی به ۲۶۳ پرونده تخلف مانده از قبل و نیمه نخست امسال در این حوزه ادامه دارد.

وی با بیان این‌که در نیمه نخست امسال ۴۶۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی و مختومه شد، گفت: پس از رسیدگی به این پرونده‌ها برای متخلفان این حوزه بیش از ۴۲ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

حضرتی یادآور شد: در این مدت ۴۷۲ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان به واحدهای اجرای احکام استان وارد شده و اکنون رسیدگی به ۱۷ پرونده تخلف در جریان است.