دکتر علی اکبر بالاگر: توسعه‌ی آموزش در کانون‌های کارشناسان رسمی، جلب رضایت مراجعان‌ را در پی خواهد داشت…

به گزارش ارس‌نامه؛ عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری در جلسه هم اندیشی با کارشناسان منطقه ۲ کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان‌شرقی که در شهرستان مراغه برگزار شد، از اقدامات انجام یافته در جهت بهبود وضعیت کارشناسان رسمی در سطح کشور خبر داد.
دکتر علی اکبر بالاگر اظهار داشت: افزایش تعاملات شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری با قوه قضائیه نوید بخش حل و فصل مشکلات کارشناسی در سطح کشور است.
وی افزود: انجام ارجاعات کارشناسی از طریق سامانه ۲۰۲۰ شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری شرایط را برای توزیع عادلانه ارجاعات، افرایش درآمدها و جلب رضایت کارشناسان در سطح کشور فراهم خواهد کرد.
رئیس کمیسیون تعرفه‌ها و امور اداری و مالی شورای عالی اعلام کرد: تعدیل مستمر و قانونمند تعرفه دستمزد کارشناسان رسمی دادگستری یکی از اساسی‌ترین محورهای شورای عالی را در جهت ارائه خدمات رفاهی به کارشناسان تشکیل می‌دهد.
بالاگر افزود: حل و فصل برخی از مشکلات کارشناسی موجود در سطح کشور مستلزم اصلاح قوانین است و شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری حداکثر تلاش خود را در این خصوص و در جهت بهبود پایدار خدمات کارشناسی معمول خواهد کرد.
عضو هیئت رئیسه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری اهمیت آموزش را یاد آور شد و گفت: توسعه آموزش در سطح کانون‌های کارشناسان رسمی دادگستری سراسر کشور زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت متقاضیان امور کارشناسی خواهد شد.
وی افزود: یکی دیگر از دغدغه های عمده کارشناسان رسمی دادگستری موضوع یکسان سازی صلاحیت های کارشناسان است که در شورای عالی در جهت تحقق آن فعالیت جدی و همه جانبه صورت می گیرد.
نماینده کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان در شورای عالی بر لزوم فعال شدن حوزه مدیریت بازاریابی در کانون‌ها، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و افزایش کیفیت و کمیت خدمات کارشناسی در سطح کانون‌های سراسر کشور تاکید کرد.