فرماندار اهر: هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی است تا ضمن شناخت بیشتر مردم از فعالیت و خدمات نیروی انتظامی، زحمات و تلاش این عزیزان مورد قدردانی قرار گیرد.

به گزارش ارس نامه؛ فرماندار شهرستان اهر با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی(پلیس) را به بزرگمردان عرصه ایثار و امنیت تبریک گفت. متن پیام زاهد محمودی بدین شرح است:

 باسمه تعالی
نام نیروی انتظامی در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران یاد آور ایثارگری،  فداکاری و شجاعت بزرگمردانی است که با توکل به درگاه احدیت و با تلاش و کوشش فراوان نقش مهم در برقراری نظم و استقرار امنیت بر عهده دارند.

نیروی انتظامی و پلیس امروز برخاسته از درون مردم، متعلق به مردم و مورد اعتماد مردم می باشد؛ هفته نیروی انتظامی فرصت بسیار مناسبی است تا ضمن شناخت بیشتر مردم از فعالیت و خدمات نیروی انتظامی، زحمات و تلاش این عزیزان مورد قدردانی قرار گیرد.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب قدردانی و سپاسگزاری خودم را از زحمات کلیه کارکنان خدوم نیروی انتظامی علی الخصوص فرماندهی منطقه محترم آن نیرو  در طول ایام سال خاصه در ایام اخیر سوگواری و عزاداری سرور و سالار  شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) اعلام داشته و امیدوارم به فضل و عنایت حق تعالی و در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و با بکارگیری همه توان و ظرفیت ها برای ارتقا امنیت عمومی به عنوان شاخص مهم مسیر توسعه و پیشرفت کشور موفق و موید باشید.

زاهد محمودی 
فرماندار شهرستان اهر
۱۳ مهر ۱۳۹۶