علی میرزایی با کسب چهار رای موافق از بین هفت رای ماخوذه در شورا، بعنوان شهردار منتخب اهر انتخاب شد

به گزارش ارس نامه؛ در جلسه عصر روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه طی جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر مهندس علی میرزایی بعنوان شهردار این شهر انتخاب شد. 
در جلسه ای که با حضور همه اعضای شورا و خبرنگاران تشکیل شد، رای گیری برای انتخاب شهردار منتخب از بین دو گزینه نهایی(صابر اسمعیلی اقدم و علی میرزایی) انجام گرفت که در نهایت علی میرزایی با کسب ۴ رای موافق از بین ۷ رای ماخوذه در شورا، بعنوان شهردار منتخب اهر انتخاب شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر درباره نحوه انتخاب شهردار اهر در این جلسه اظهار داشت: ۱۹ نفر برای تصدی پست شهردار اهر داوطلب شده، ارائه رزومه داده و در جلسه شورا برای دفاع از برنامه های خود حاضر شده بودند که در مرحله اول از بین ۱۹ نفر، ۸ نفر با رای اعضا گزینش و سپس از بین ۸ نفر دوباره با رای گیری، ۶ نفر انتخاب شدند. میرجلال الدین موسوی ادامه داد: در نهایت نفرات دارای آرای بیشتر در ردیف اول و دوم از بین این ۶ نفر، بعنوان دو گزینه انتخاب به مرحله نهایی راه یافتند.
همچنین سه عضو از شورای شهر اهر که به شهردار منتخب رای مثبت ندادند، از رسانه ها موکدا" خواستند تا نامشان اعلام عمومی شود. بر این اساس لازم به ذکر است؛ اصغر فتح زاده، راضیه عباسی معروفان و صمد علی اکبرزاده اهری به "صابر اسمعیلی اقدم" رای دادند.