محرم‌زاده: مجلس یازدهم قطعاً برای پویایی، تحرک، نوگرایی و شفافیت آراء؛ گام‌هایی بزرگی متفاوت از مجالس گذشته بر می‌دارد.

به گزارش ارس‌نامه به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم اهر و هریس در یازدهمین‌دوره مجلس سورای اسلامی در توضیح مصادیق تحول‌گرایی در مجلس یازدهم، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه مجلس یازدهم است. این مجلس قطعا برای پویایی، تحرک، نوگرایی و شفافیت آراء گام هایی بزرگی متفاوت از مجالس گذشته بر می‌دارد.

 احمد محرم‌زاده  تصریح کرد: اکثر نمایندگان دنبال اجرای گام دوم انقلاب اسلامی هستند؛ از این رو در اولویت‌بندی‌های خود اجرای گام دوم انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را در رأس امور قرار دادند.

وی بیان اینکه نمایندگان مجلس یازدهم پیگیر شفافیت در ابعاد مختلف هستند، افزود: کشور ما سرشار از منابع غنی است، ظرفیت و پتانسیل بسیاری نیز در شهرستان ها است اما مدیریت ناقص و معلول مشکلاتی ایجاد کرده است. بر همین اساس مجلس کارآمد یازدهم شورای اسلامی با بازگرداندن اقتدار به پارلمان و تقویت بُعد نظارتی نواقص مدیریتی را اصلاح خواهد کرد.

محرم زاده با تاکید بر اصل نظارت به عنوان یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان به همان میزان که موظف به قانونگذاری هستند، باید به وظیفه نظارتی خود هم واقف باشند زیرا به موجب نظارت قوی می‌توان جلوی رانت و حرکات ناصحیح مدیران را گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: ما امید بسیاری داریم که در مجلس یازدهم به کمک شفافیت، معلولیت‌های مدیریتی را از بین ببریم./