محرم‌زاده یخفروزان: عدم‌ نظارت بر بازار و ایجاد صف‌های طویل کالا‌ها، از عوامل گسترش کروناویروس در کشور است…

به گزارش ارس‌نامه؛ نماینده اهر و هریس در مجلس گفت: اگر برای کنترل بیماری در ایام تعطیلات عید و کاهش سفرهای نوروزی برنامه داشتیم به این روز نمی‌افتادیم؛ تصمیم‌گیری اصولی با یکدندگی و لجبازی اتفاق نمی‌افتد!
احمد محرم‌زاده یخفروزان یادآور شد: وزیر بهداشت با هزار خواهش و تمنا از مردم می‌خواهد از سفرهای بی‌مورد خودداری کنند و حتی مردم را به حضرت ابوالفضل (ع) قسم می‌دهد که پروتکل‌های بهداشتی را به‌طور کامل رعایت کنند و در مقابل آقای رئیس‌جمهور می‌گوید عیبی ندارد هرجا خواستید بروید ولی رعایت کنید!!
وی تصریح کرد: با این رفتارهای ضد و نقیض نمی‌شود جلوی شیوع کرونا را گرفت و همین سوءمدیریت و بی‌برنامگی دولتمردان باعث شد گرفتار موج چهارم کرونا شویم.
نائب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی اذعان داشت: حالا شاهد تکمیل گنجایش بیمارستان اهر هستیم و امکان پذیرش بیماران جدید وجود ندارد. این اتفاقات و وضعیت پیش آمده واقعاً جای تاسف دارد.
وی خاطرنشان کرد: در هر صورت باید موازین بهداشتی رعایت و رفت و آمدها در مراکز عمومی کنترل شود؛ ظاهراً قرار است ۱۰ روزی برای گروه‌های شغلی مختلف اعمال تعطیلی صورت گیرد که امیدواریم موثر بیفتد و میزان شیوع کاهش یابد.
محرم‌زاده عدم نظارت بر بازار و توزیع نامناسب کالاهای معشیتی که منجر به ایجاد صف‌های طویل می‌شود را نیز از دیگر عوامل شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور عنوان کرد.
نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: به زور اسلحه نمی‌توان مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی واداشت؛ خود مردم هم باید شرایط را درک کرده و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.