زاهد محمودی، فرماندار اهر از سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در معدن مس انجرد اهر خبر داد و گفت: این معدن یکی از بزرگترین واحد های تولیدی است

به گزارش ارس نامه به نقل از مهر؛ فرماندار اهر از سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در معدن مس انجرد این شهرستان توسط بخش خصوصی خبر داد. زاهد محمودی پنجشنبه در بازدید از معدن مس انجرد شهرستان اهر با اشاره به سرمایه گذاری دو هزار و  ۵۰۰ میلیارد ریالی در معدن مس انجرد این شهرستان توسط بخش خصوصی در این معدن گفت: این معدن یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی است که توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود.

وی افزود: در این معدن در سال ۳۰ هزار تن کنسانتره مس تولید خواهد شد و شامل ڪارخانه تغلیظ، آزمایشگاه های آنالیز، سدهای رسوب گیر، جاده های دسترسی، مخزن ۲۳۰ هزار متر مکعب ژئوممبرین و مجتمع فنی و مهندسی می باشد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: کارهای انجام شده در معدن مس انجرد شهرستان اهر از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است که بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

محمودی گفت: با بهره برداری از این معدن زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر فراهم خواهد شد و در صورت توسعه سایر بخش ها نیز در آینده برای یک هزار نفر  زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.