سرهنگ آقاپور: ۵ سارق سابقه دار در رابطه با سرقت خانه‌باغ‌ها و اماکن خصوصی اهر توسط عوامل پلیس دستگیر شدند…

به گزارش ارس‌نامه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خانه باغ و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
سرهنگ قدرت آقاپور ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه اوچ هاچا ضمن انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند شبانه روزی؛ طی دو مرحله عملیات پلیسی ۵ سارق سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با ذکر این نکته که سارقان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۱۵ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ و اماکن خصوصی اعتراف کردند، یادآور شد: از مخفی‌گاه افراد دستگیر شده مقادیر قابل توجهی اقلام و وسایل شامل: موتوربرق، فنس، میله فنس، پمپ آب، شناور و … کشف شد.
سرهنگ آقاپور با بیان اینکه متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد از قراردادن اموال و وسایل با ارزش در باغ‌ها – در مواقعی که از خانه باغ‌ها استفاده نمی‌نمایند – خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مدار بسته و حفاظ محکم درب‌ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.
فرمانده انتظامی اهر در آخر ضمن درخواست همکاری‌های مستمر از مردم در جهت افزایش نظم و امنیت، ابراز داشت: مردم عزیز در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس۱۱۰ گزارش کرده و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اعلام نمایند.