آیت اله حاجی‌زاده: متاسفانه سرمایه‌گذاری‌مان در امر به معروف و نهی از منکر بسیار کم بوده است…

به گزارش ارس‌نامه؛ امام جمعه و رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر در جلسه این ستاد بر لزوم فعال‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در برخی ادارات و بخش‌های خصوصی انگار وجود ندارد و مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.
آیت اله جواد حاجی‌زاده افزود: حجاب نه اجباری می‌ماند و نه اجباری برداشته می‌شود.
وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در شرایط فعلی را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در زمان فعلی دانست و تقویت بنیه‌های اعتقادی را زمینه‌ساز پر رنگ‌تر شدن امر به معروف و نهی از منکر عنوان نمود و بیان کرد: هر اندازه که در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم همانقدر نیز بهره‌برداری نموده ایم و متاسفانه سرمایه‌گذاری‌مان در امر به معروف و نهی از منکر بسیار کم بوده است.
حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که زمانی شهرستان اهر در حوزه اجرای دستورالعمل‌های امر به معروف و نهی از منکر جزو برترین‌های استان بود، خاطرنشان کرد: همه در احیای امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستیم.
امام جمعه اهر یادآور شد: در تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر؛ مهربانانه پیش برویم و در عین حال اخلاق و معرفت را رعایت کنیم. از طرفی امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست که تماماً قبول مسئولیت نماید.
رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اهر بابیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بایستی با برنامه مدون حرکت کند، تصریح کرد: باید بگوییم که از فلان نقطه به نقطه‌ای رسیده‌ایم و این نیازمند تدوین برنامه جامع برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.