دکتر جعفری راهی سخت در پیش دارد و باید بتواند جایگاه شهبازیان را احیا کند و لیکن افولی که در زمان شورای چهارم در جایگاه نمایندگی شورای شهرستان اهر در استان رخ داد باید جبران شود

ارس نامه/ مهدی شنابی نوشت: دکتر بهبود جعفری بعنوان نماینده شورای شهرستان اهر در شورای استان انتخاب شد. شهرستانی با قدمت دیرینه و بعنوان مرکز فرهنگی تاریخی قره داغ؛ منطقه ای دارای گذشته پر فراز و نشیب که اینک در لیاقت تاریخی اش پیشرفت نداشته و منطقه ای محروم و نیز مظلوم بشمار می رود.
همان گونه که ارس نامه در گذشته نیز پرداخته؛ هر نماینده ای که از سوی این شهرستان به بالادست ها گسیل می شود، باید ابتدا به ساکن در قامت تاریخ و فرهنگ غنی این دیار ظاهر گردد و قبل از هر چیز هیبت اهر را اگرچه نتواند تمام قد بلکه در حد توان به رخ کشد.
کاری که شهبازیان در دور سوم شورا کرد. شورای اهر را تا شورای عالی استان ها(کشور) و از آنجا تا به کمیسیون تخصصی در مجلس نمایندگی کرد.
صدای قره داغ و اهر باید شنیده شود. صدای رسا و اما مظلوم این دیار باید فریاد کشیده شود. دکتر جعفری راهی سخت در پیش دارد و باید بتواند جایگاه شهبازیان را احیا کند و لیکن افولی که در زمان شورای چهارم در جایگاه نمایندگی شورای شهرستان اهر در استان رخ داد باید جبران شود. 
از هم اینک جعفری باید ارتباط خوب با لابی های استان برقرار کند و خود را به نمایندگی شورای استان در شورای عالی استان ها برساند. راه دشواری است لیکن تلاش مضاعف می خواهد. روزمرگی باید کنار گذاشته شده و کوشش برای احیای این جایگاه بکار بسته شود.
در این راه راهنمایی ها و کمک های "شهبازیان"؛ مطمئنا" سودبخش خواهد بود و جعفری نباید از راهنمایی ها غفلت کند.  جایگاه اهر در شورای استان نباید تنها به قرارگیری در کمیسیون ها و حتی هیئت رئیسه استانی قناعت کند.
فرصت فریاد اهر و مشکلاتش در تریبون شورای عالی کشور خود یک فرصت است که این مرحله، آزمونی برای بهبود جعفری است تا ببینیم چگونه خواهد توانست جایگاه اهر را در شورای اسلامی کشور احیا کند. ما احیای جایگاه شورا در کشور را برای نام اهر خواستاریم.