بیت اله عبدالهی گفت: نباید قبل از اطلاع از مقتضیات یک موضوع جوسازی کرد. گویا لیست منتشر شده از امضا کنندگان دو فوریت طرح اعاده اموال نامشروع، ناقص است

به گزارش ارس نامه؛ در پی انتشار لیست نمایندگان امضاکننده دو فوریت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، برخی پایگاه های خبری از جمله پایگاه خبری آناج؛ نماینده اهر و هریس را در لیست مخالفان این طرح یاد کرده که نماینده اهر و هریس در تماسی با ارس نامه این مخالف را بشدت تکذیب کرد.
بر اساس همین گزارش؛ بیت اله عبدالهی گفت: من طرح دو فوریت را جزو امضاکنندگان آخر امضا کردم و به آقای دهقان(نماینده ای که امضا جمع می کرد) تاکید کردم که در صورت انتشار لیست، تمام و کمال منتشر شود اما گویا قبل از بسته شدن لیست و بصورت ناقص در فضای مجازی پخش شده است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به این که نباید جو مسموم و مریض به جامعه انداخت، خاطر نشان ساخت: ممکن است طرح و درخواستی امضا شود و نماینده ای در ماموریت باشد و امکان امضا برای او مهیا نشود، این که به معنی مخالف نیست!  گاها جلساتی پیش می آید که ممکن است نماینده در جلسه باشد و یا شعائر تلقی کرده و امضا نکند.
عبدالهی تاثیر جمع آوری کننده امضا را هم مهم دانست و گفت: ممکن است کسی که امضا جمع می کند برای نماینده ای دیگر قابل قبول نباشد و از امضا خودداری کند. خواهشمندم قبل از اینکه اطلاع کافی از چیزی داشته باشیم، در صدد جوسازی نباشیم.
نماینده اهر و هریس با تاکید بر اینکه مبارزه با رانت، فساد و اختلاس مورد بحث جدید نیست، ابراز کرد: قانون مبارزه و بازدارندگی ها از فساد و رانت و اختلاس ۴۰ سال است که در کشور ما وجود دارد اما آیا این موارد در کشور نبوده؟!! پس چیز جدیدی نیست.