محرم‌زاده: دولت سیزدهم مصمم است گام‌های بلندی را برای رفع مشکلات مردم بردارد و از ابتدای آغاز به‌ کار دولت اقدامات خوبی انجام شده است؛ اما کافی نیست…

به گزارش ارس‌نامه؛ نماینده اهر و هریس در مجلس در سخنرانی پیش ازخطبه‌های نماز جمعه روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ دهه مبارک را فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار عنوان کرد و گفت: این ملت توانستند تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با وحدت کلمه و اتکا به قدرت لایزال الهی در رویارویی با رژیم مستبد شاهنشاهی پیروز و فصلی جدید از حیات سیاسی و فرهنگی کشور را رقم زنند که موجب احیای دین مبین اسلام و معارف الهی در این سرزمین کهن گردد.
احمد محرم‌زاده یخفروزان با بیان اینکه حضرت امام‌خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلابی شد که آن نهال نوپا، امروز به درختی تناور تبدیل‌ شد؛ افزود: این درخت تنومند امروز در مقابل هیچ طوفان و تندبادی سر خم نخواهد کرد و تحت زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان و خلف بر حق روح‌الله کبیر، حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همراهی و همگامی مردم همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.
وی اضافه نمود: اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک و مطهر شهدا و جان‌فشانی ایثارگران محقق شده است.
محرم‌زاده با ذکر این نکته که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سخت‌ترین شرایط کشور دین خود را به بهترین نحو ممکن به انقلاب ادا کرده‌اند؛ بیان داشت: ما نیز وظیفه‌داریم در جهت مرتفع شدن مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران گام برداریم.
این نماینده مجلس، مهم‌ترین وظیفه دولت و مجلس را خدمت‌رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دولت سیزدهم مصمم است گام‌های بلندی را برای رفع مشکلات مردم بردارد و از ابتدای آغاز به‌ کار دولت اقدامات خوبی انجام شده است اما کافی نیست و باید بیش از پیش تلاش شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: بنده با تمام توان در جهت حل و فصل مشکلات مردم فهیم شهرستان‌های اهر و هریس تلاش می‌کنم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در منطقه باشیم. مردم ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و باید مسئولان با اتحاد و وحدت کلمه به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی و موجبات رضایت آن‌ها را فراهم نمایند و دستگاه های خدمت رسان در عمل به وظایف‌شأن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.