امام جمعه اهر گفت: نباید دولت را تضعیف کرد اما باید شجاعانه بگویند چه کارهایی کرده اند و ظرفیت کشور تا چه اندازه بوده است. دولت نمی تواند معجزه کند و از روی دیگر هم نمی توان منکر مشکلات در کشور بود

به گزارش ارس نامه؛ امام جمعه اهر در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر این شهرستان، اولویت مسئولان را راضی نگه‌داشتن ملت ایران ذکر کرد و گفت: دشمنان در جریان فتنه اخیر مسائل معیشتی را سوژه قرار داده بودند و دولت هم در اغلب مناطق اجازه داد تا مردم سخن بگوید و مطالبه کند اما دشمن از اعتراض به‌حق مردم سوءاستفاده کرده و به کشور خسارت وارد کرد. باید حتی‌الامکان به حل مشکلات مردم توجه کنیم اما می‌دانیم که دولت نمی‌تواند معجزه کند. انتظار داریم هراندازه که می‌توانند برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

آیت الله جواد حاجی زاده با تأکید بر اینکه تضعیف دولت در واقع سست کردن پایه‌های نظام اسلامی است و همه از این‌رو راه می‌افتند تا نظام و دولت را ناکارآمد نشان دهند، تصریح کرد: از زمان امام خمینی(ره) تا رهبری امام خامنه‌ای دائماً دولت‌ها را تقویت کرده‌اند اما نباید طوری القاء شود که هیچ مشکلی نداریم و همه کارها را توجیه کنند. می‌توانند در کمال شجاعت اعلام کنند ما این اندازه تلاش کردیم و قدرت کشور به این اندازه بود.