خضوعی: سلامت مالی یک مدیر برای ما بسیار مهم است و در وضعیت کنونی این‌تنها دلیل حمایت ما از شهرداری اهر است

به گزارش ارس‌نامه؛ جعفر خضوعی- از اصحاب رسانه و مطبوعات اهر- در نشست خبری شهردار اهر ضمن بیان انتقاداتی از عملکرد شهرداری، اظهار داشت: معتقدیم کیفی بخشی برخی خدمات شهرداری و انجام برخی کارهای نو، فقط وابسته به بخش مالی و میزان‌ اعتبارات موجود نیست و اراده هم شرط است که باید این اراده مدام در شهرداری شهر تاریخی اهر دیده شود. این مورد را هم‌باید در نظر داشت که بیان نکات تنقیدی مغایر با حمایت در وضعیت موجود نیست.
مدیر مسئول پایگاه خبری آرخا با اشاره به اینکه اهالی رسانه اطاعت پذیر نیستند و خود دارای تحلیل قوی از میزان پاکدستی مدیران هستند، افزود: ما خود بعنوان فعالین رسانه که عضوی از شهروندان این‌شهر هستیم، توانایی تحلیل در حمایت یک‌ مدیر را داریم‌ و جه بسا در راه حمایت و دفاع از یک‌ مدیر تهمت‌ها بشنویم‌ یا در بالعکس آن؛ در جهت عدم‌ همراهی یک مدیر مورد حمله های مختلف واقع شویم یا بطرز ناجوانمردانه تخریب شویم‌ ولی هیچ‌گاه اطاعت پذیر نیستیم‌ و وارد بازی سیاسی و گود بازی منفعت‌طلبانه افراد نخواهیم‌ شد.‌
خضوعی خطاب به شهردار اهر گفت:  آقای مهندس امید! تا زمانی که پاکدستی شما محرز و تخلفتان به اثبات نرسیده باشد، از شما حمایت خواهیم نمود چون سلامت مالی برای ما مهم‌ است و فعلاً سلامت در مسائل مالی شما می‌بینیم، تنها دلیل حمایت‌هاست.
وی با تاکید بر اینکه نهاد شورا باید مورد توجه باشد و نباید تضعیف شود؛ خاطر نشان‌ ساخت: شورا تبلورگاه اراده مردم است و عصاره‌ی مردم به هر نحو که انتخاب شده باشند، نباید تضعیف شوند و جایگاه نظارت و قانونگذاری شورا باید حفظ و مورد احترام شهردار، مسئولین و آحاد جامعه باشد.