رمضان‌پور: همزمان با آغاز سالتحصیلی ۹۹-۹۸، پردیس دانشگاه فرهنگیان اهر کار اولیه خود را شروع خواهد نمود

مدیر آموزش و پرورش اهر در گفت‌و‌گو با ارس‌نامه از تصویب تاسیس پردیس دانشگاه فرهنگیان در اهر خبر داد و گفت: در جلسه‌ی یکم تیرماه ۹۸ هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی که به ریاست استاندار محترم و با حضور معاون دانشگاه فرهنگیان‌ کشور و سایر اعضای حقوقی و حقیقی برگزار شد، تاسیس پردیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان‌های میانه و اهر در دستور قرار گرفت.

قادر رمضان‌پور ادامه داد: در این‌ جلسه که نماینده محترم اهر و هریس و بنده بعنوان‌ میهمان‌ دعوت شده بودیم، تشکیل پردیس دانشگاه فرهنگیان هم در اهر و هم در میانه به تصویب رسید و در هفته‌های آتی اقدام به امضای تفاهم نامه تاسیس این پردیس خواهیم نمود.

وی ضمن تشکر از نماینده اهر و هریس بخاطر پیگیری‌های موثر و خوب در این‌ راستا ادامه داد: این موفقیت که با پیگیری مسئولین بویژه نماینده محترم  بدست آمده، بر مردم نجیب اهر مبارک باشد. ان‌شاء الله همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ پردیس دانشگاه فرهنگیان کار اولیه خود را با برگزاری دوره‌ی یک‌ساله آموزش مهارت معلمی برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شروع و از سال بعدی؛ بطور متمرکز از طریق کنکور سراسری و نظام جذب دانشگاه فرهنگیان کشور اقدام به جذب دانشجو معلم خواهد نمود.