پورفتحی: نیازمند حمایت مدارس از طرف اولیا و خانواده‌ها هستیم تا شعار سال در آموزش و پرورش اهر عملاً محقق شود…

به گزارش ارس‌نامه؛ مدیر آموزش و پرورش اهر در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه سال ۹۹؛ از ۶۴ مصوبه، ۵۸ مصوبات شورای آموزش و پرورش محقق شده است و ۶ مصوبه دیگر در حال تحقق می‌باشد، اظهار داشت: حضور منظم اعضا و آمادگی کامل آن‌ها در جلسه از ویژگی‌های جلسات شورای آموزش و پرورش منطقه اهر می‌باشد.
ناصر پورفتحی خواستار حمایت نهادها و سازمان‌ها در طول سال از مدارس و آموزش و پرورش شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه فصل ثبت‌نام نزدیک است و نیازمند مشارکت‌های مردمی(طبق ماده ۸ بند ۲۲ و ماده ۱۱ بندهای ۲ و ۳ شورای عالی آموزش و پرورش) نیازمند حمایت مدارس از طرف اولیا و خانواده‌ها هستیم. با توجه به شعار سال به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها باید حمایت از مدارس در عرصه عمل مشاهده شود‌ که این کار باعث خواهد شد به منویات مقام معظم رهبری نیز عمل شود.
دبیر شورای آموزش و پرورش اهر چند رشته‌ای نمودن مدارس متوسطه دوره دوم را یکی از دیگر از محورهای این جلسه شورای آموزش و پرورش دانست و گفت: چند رشته‌ای کردن مدارس در جهت عدالت آموزشی موثر خواهد بود که از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهد کرد و شعار بهترین مدرسه؛ نزدیک‌ترین مدرسه است، در عمل محقق خواهد شد.
پورفتحی با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معلم از برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان دو سال اخیر آموزش و پرورش به تعداد ۱۹۲ نفر طی تدابیری به صورت گروه‌بندی شده خبر داد و افزود: در این هفته، ۴ طرح عمرانی از جمله مرکز مشاوره پیوند مرحوم صبح خیز، ساختمان مجمع خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه حیاط پویای حوزه تربیت بدنی در یکی از مدارس منطقه و ساماندهی نمازخانه آموزش و پرورش افتتاح و مورد بهره‌برداری واقع می‌شود.