راضیه عباسی معروفان گفت: نباید یک رسانه ناکارآمد باعث فراری دادن سرمایه گذار از اهر شود. برخی ها طنزهای مسخره می بافند و نقدهای منفی بار قلم ها می کنند که باعث تاسف است.

به گزارش ارس نامه؛ سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در نشست خبری شورا و شهرداری اهر با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر تشابه وظایف و رسالت آموزش و پرورش با تکالیف اصحاب رسانه، بیان داشت: تحولی که رسانه در جامعه ایجاد می کند مشابه همان نقشی است که نظام تعلیم و تربیت در جامعه ایفا می کند. 
راضیه عباسی معروفان ادامه داد: اگر رسانه تخریب و غرض شخصی را در نظر بگیرد، رفتنی است و هر رسانه که این راه را برود رنگ تاثیر مثبتش را در جامعه خواهد باخت. شما معلمان جامعه هستید و باید نیازهای مردم را بطریق اصولی آموزش دهید.
وی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه در جذب توریسم، خاطر نشان نمود: شما می توانید با معرفی جاذبه های ناب اهر گردشگری را در این منطقه متحول کنید.
عباسی در قسمتی از اظهاراتش ضمن انتقاد شدید از روال و بدعت گذاشته شده در شهر اهر نسبت به برگزاری مجالس ترحیم و تذکر، یادآور شد: پنجشنبه ها بدلیل تعدد برگزاری مجالس ترحیم و تذکر اموات در شهر اهر، شهر قفل می شود و مردم از اینکه به تمام مجالس نمی توانند برسند؛ دچار استرس می شوند. این بدعت غلط باید برچیده شود و به فکر تجمیع مجالس ترحیم باشیم. چه می شود مجلس ترحیم چند عزیز فوت شده در یک مسجد همزمان برگزار شود؟!! اموات با این همه مجلس ترحیم که نظام شهر را به هم می زند و همه جا را قفل می کند، چه خیری می بینند؟!!
عضو شورای شهر اهر با انتقاد از رفتار برخی رسانه ها تاکید نمود: در اهر متاسفانه زبان تشکر از مسئول در مردم وجود ندارد. برخی رسانه ها هم همین روال را می روند و فقط عیب ها را گفته و از تشکر خودداری می ورزند. این روال غلط است و نباید یک رسانه ناکارآمد باعث فراری دادن سرمایه گذار از اهر شود. برخی ها طنزهای مسخره می بافند و نقدهای منفی بار قلم ها می کنند که باعث تاسف است.
عضو شورای فرهنگ عمومی اهر در پایان اظهارات خود با اشاره به کم لطفی در حق زنان در مدیریت مساجد اهر؛ ابراز کرد: بخش خواهران مساجد اهر بعنوان انباری مساجد استفاده می گردد. هر وسایل اضافی و دور ریختنی باشد در بخش نسوان مساجد یافت می شود و این بخش ها در اکثر مساجد به بدترین و توهین آمیزترین شکل اداره می شود. این فقر فرهنگی نه؛ بلکه جنایت فرهنگی است. فقط در اهر اینگونه است و سایر شهرها بخش زنان مساجد زیباترین و تمیز ترین بخش از مسجد است.