ممی‌پور: جشنواره تئاتر منطقه ۴ استان از ۲۰ تا ۲۲ آبان‌ماه ۹۸ در مجتمع فرهنگی و هنری اهر برگزار خواهد شد

به گزارش ارس‌نامه؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر  از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای شمال شرق استان( منطقه چهار )از ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه ۹۸ خبر داد و گفت: نخستین جشنواره تئاتر منطقه چهار (شمال شرق آذربایجان شرقی) ۲۰ تا ۲۲ آبان ماه ۹۸ در مجتمع فرهنگی و هنری اهر برگزار می گردد..
الیاس ممی پور ادامه داد: علی‌رغم استقبال بسیار خوب گروه های نمایشی از شهرستان های اهر و ورزقان متاسفانه دیگر شهرستان‌های استان استقبال خوبی نکردند که امید است این جشنواره  زمینه تقویت تئاتر در کل منطقه ارسباران گردد.
وی اضافه نمود: بعد از اعلام فراخوان، ۱۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره واصل شد که پس از بازبینی ۱۰ اثر به جشنواره راه یافت و با توجه به جلسات هماهنگی، زمان اجرای نمایش های بخش رقابتی جشنواره  ۲۰ و ۲۱ آبان ماه می باشد و آئین اختتامیه جشنواره نیز روز ۲۲ آبان ماه در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر برگزار خواهد گردید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر  در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عوامل اجرایی جشنواره و رؤسای محترم ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان  و هریس و خدا آفرین و کلیبر و همکاران آن‌ها، خواهان توجه جدی به هنر نمایش در این شهرستان‌ها شد و از برگزاری کلاس‌های آموزشی در این زمینه خبر داد.
وی گفت: این  جشنواره که به صورت منطقه ای در سراسر استان برگزار می شود موجب تولید آثار در عرصه هنرهای نمایشی در تمام شهرستان ها و کشف استعدادهای جدید  می گردند. گروه‌هایی که نتیجه مثبت گرفتند در جریان امر قرار گرفتند و در حال سپری کردن اجراهای عمومی خود می باشند. ممی‌پور همچنین خاطر نشان کرد: از شرایط واجب برای حضور در بخش رقابتی جشنواره، داشتن اجرای عمومی و ثبت آن در سایت ایران تئاتر  می باشد.
دبیر جشنواره تئاتر منطقه ای شمال‌شرق آذربایجان‌شرقی داوران بخش رقابتی جشنواره به این شرح اعلام نمود: آقای ناصر هاشمی، آقای هادی  افتخارزاده و خانم مینا اکبری داوران جشنواره خواهند بود و همچنین آقای میرعباس خلیفه‌لو بعنوان دبیر اجرائی جشنواره منصوب شدند.