فرمانده سپاه ناحیه هریس  در گفت و گو با خبرنگار ارس نامه از احداث ۶ واحد خانه محروم در سطح این شهرستان خبر داد و لزوم توجه ویژه به قشر محرومان را از جمله اهداف احداث این خانه ها دانست. 

به گزارش ارس نامه؛ فرمانده سپاه ناحیه هریس در گفت و گو با خبرنگار ارس نامه از احداث ۶ واحد خانه محروم در سطح این شهرستان خبر داد و لزوم توجه ویژه به قشر محرومان را از جمله اهداف احداث این خانه ها دانست.

سرهنگ پاسدار حمید محمدی گفت : از جمله وظایف اصلی سپاه در کنار کمیته امداد و بنیاد مسکن؛ احساس وظیفه نمودن در قبال محرومین و خانواده های با توان مالی پایین و کم درآمد است که در همین راستا، اقدامات در جهت ساخت خانه محرومین انجام می گیرد.

وی با اشاره به جزئیات این طرح، افزود:  طرح ساخت این خانه ها در شهرهای هریس،خواجه،بخشایش،زرنق،روستاهای گلدیر و هیق هر کدام با زیربنای حدود ۵۵ متر مربع و  هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال انجام می پذیرد. فرمانده سپاه ناحیه هریس همچنین اظهار کرد: ساخت خانه محروم روستای هیق با کمک اردوهای جهادی دانشجویی در قالب طرح هجرت ۳ آغاز شد.
محمدی در پایان  ابراز امیدواری نمود: ان شاء الله؛ در ایام آتی احداث خانه های محروم دیگری نیز در شهرها و روستاهای شهرستان هریس در دستور کار قرار خواهد گرفت.