سرهنگ آقاپور: با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد جدی خواهد شد..

به گزارش ارس‌نامه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر اظهار داشت: در راستای مطالبات و درخواست‌های مردمی و ارتقای امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هماهنگی قضائی و با بهرمندی از توان عملیاتی ماموران پلیس شهرستان اجرا شد.
سرهنگ قدرت آقاپور افزود: در اولین روز از اجرای طرح، تیم‌های تلفیقی ماموران پلیس شهرستان به مناطق آلوده، پارک‌ها و قهوه‌خانه‌ها که اوباش به عناوین مختلف مبادرت به عرض اندام می‌نمودند، اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران با اشرافیت کامل اطلاعاتی، ۲ نفر از اراذل و اوباش تحت تعقیب مقام قضائی و پلیس را شناسایی و با اقتدار دستگیر نمودند که منجر به شکسته شدن قدرت پوشالی اراذل و اوباش در محل شد.
فرمانده انتظامی اهر با تاکید بر مبارزه جدی پلیس با کسانی که قصد بر هم زدن امنیت مردم را دارند، گفت: متهمین با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
مقام ارشد انتظامی شهرستان اهر هشدار داد: اوباش و متخلفین بدانند همواره در چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و ماموران پلیس با اراذل و اوباش، تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی که امنیت مردم را خدشه دار کنند، برخورد قاطع و قانونی به‌عمل خواهند آورد.
آقاپور از همه‌ی مردم و رسانه‌ها خواست هرگونه اقدامات مجرمانه اراذل، اوباش و افراد متخلف در محلات را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی در سریع‌ترین زمان به‌عمل آید.