سرهنگ آقاپور: پلیس در برخورد با پدیده غیرقانونی قاچاق و نیز با افرادی که به هر نحو در راستای ایجاد اختلال نظم عمومی اقدام می‌کنند، مماشات نخواهد داشت…

به گزارش ارس‌نامه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی قاچاق توسط ماموران پاسگاه انتظامی نقدوز خبر داد.

سرهنگ  قدرت آقاپور اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی نقدوز هنگام گشت‌زنى هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان؛ به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، تعداد ۵۵ گونی ۵۰ کیلویی جمعا به وزن ۲ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی (سولفات پتاسیم) قاچاق به ارزش ۲۷۵ میلیون ریال که فاقد مدارک قانونی برای حمل بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: پلیس به صورت جدی با پدیده قاچاق برخورد می‌کند و در این رابطه هم‌وطنان محترم در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق و یا فعالیت‌‌هاى غیرقانونی موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از دستگیری ۱۶ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح خبر گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات شهرستان، بلافاصله شخصاً به‌همراه ماموران پلیس به محل مراجعه کردم.

وی افزود: ماموران مقتدرانه وارد عمل شده و ۱۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی را در محل دستگیر کردند.

سرهنگ آقاپور با اشاره‌ به اینکه علت نزاع و درگیری اختلافات شخصی قبلی بوده گفت: تمامی دستگیر شدگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خاطر نشان‌کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و اختلال در نظم و امنیت عمومی مردم ایجاد کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهدکرد.