سرهنگ آقاپور: یک‌ محموله مواد مخدر ترانزیتی که در استان همجوار بارگیری شده بود، هنگام گذر از حوزه استحفاظی اهر، مورد کشف و ضبط توسط پلیس واقع شد

به گزارش ارس‌نامه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اهر اظهار کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر حمل مواد مخدر از نوع هروئین به استان همجوار از شهرستان اهر، رسیدگی به این موضوع را سریعاً در دستور کار قرار دادیم.

سرهنگ قدرت آقاپور افزود: پس از کار اطلاعاتی و هماهنگی با مقامات ذی‌ربط، خودروی مورد نظر را در محور اهر – تبریز متوقف و پس از بازرسی، ۲۰ کیلو و ۳۹۱ گرم مواد مخدر هروئین که به طور ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردیم.

وی ادامه داد: این محموله مواد مخدر که از استان همجوار بارگیری و از مسیر اهر عبور می‌کرد، طی یک عملیات غافلگیرانه‌ای در جاده اهر – تبریز کشف و ضبط گردید.

این‌ مقام انتظامی با تاکید بر این‌که آمار کشفیات مواد مخدر و دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در اهر روند افزایشی دارد گفت: در این عملیات متهم به همراه مواد مخدر کشف شده و تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

وی در پایان از مردم اهر و ارسباران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از حمل و توزیع مواد مخدر و سایر جرایم را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.