محرم‌زاده: دعوت از مدیرکل محترم‌ راهداری برای طرح و بررسی مشکلات عمده حوزه راهداری و جاده در اهر انجام گرفت که با استقبال آقای علیزاده مواجه شدیم

به گزارش ارس‌نامه؛ نماینده مردم اهر و هریس در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تشریح مفاد جلسه با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی بیان نمود: دعوت بنده از مدیرکل محترم راهداری به جهت طرح مشکلات و مسائل مهمی از حوزه راهداری و جاده‌ها بود که با استقبال گرم این فرزند اهر روبرو شد و از این بابت بسیار متشکر و سپاسگزارم‌.
احمد محرم‌زاده یخفروزان ادامه داد: درباره ۲ مورد از ورودی‌های اصلی شهر اهر که وضعیت نامناسب و غیرقابل قبول دارند، پیشنهادها طرح شد و پس از بازدید از ورودی‌های اهر از سمت‌های ورزقان و کلیبر مقرر شد در ورودی اهر از سمت محور ورزقان حدفاصل انتهای میدان‌ شهید یارپرور تا انتهای زندان و پارکینگ امین و در ورودی اهر از سمت کلیبر، حدفاصل جایگاه سوخت محمدی تا جایگاه سوخت رسولی؛ جاده عریض، ۲ بانده شده و بلوارکشی شود.
وی با بیان اینکه رسیدگی به چهره زشت ورودی شهر اهر از سمت کلیبر مورد تاکید عموم مردم است، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد با حسن نظر اداره راهداری و البته مشارکت جدی شهرداری نسبت به زیباسازی محل‌هایی که با ضایعات و‌… منظره نامناسب ایجاد کرده اند، اقدام گردد‌.
عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با اشاره به پیگیری جدی اتمام پروژه ساخت بزرگراه اهر – تبریز گفت: یکی دیگر از محورهای بازدید با مدیرکل محترم راهداری محل ساخت زیرگذر مقابل دانشگاه آزاد اهر بود. درخواست ما اتمام این بخش تا پایان شهریور و فصل کاری اعلام شد که آقای علی‌زاده انصافاً در این زمینه قول مساعد دادند.
محرم زاده تصریح کرد: حادثه خیزترین و خطرناک‌ترین تقاطع در اهر، تقاطع قیزفخری با کمربندی جنوبی است که مهم‌ترین درخواست ما در این دیدار برای حل مشکل حادثه خیزی این تقاطع بود. بر این اساس مقرر شد با همکاری اداره کل راهداری و شهرداری نسبت به ایجاد زیر گذر در این تقاطع اقدام شود و بنده نیز شرط تزریق اعتبار کمکی در حدود ۵ میلیارد ریال از طریق مراکز صنعتی را برای این پروژه بر عهده گرفتم تا ان‌شاء الله با هماهنگی مراکز صنعتی و معدنی فعال در منطقه، این میزان اعتبار کمکی را تامین کنیم‌.