عبدالهی: اگر سلاح سردی از کسی کشف شود، مطابق اشد مجازات تصریح شده در قانون با وی برخورد خواهیم‌ کرد

به گزارش ارس‌نامه؛ دادستان عمومی و انقلاب اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به قتل نوجوان ۱۷ ساله اهری، اظهار داشت: اهالی محترم شهرستان و هم‌وطنان عزیز اهری از خبر تاسف بار قتل یک نوجوان اهری طی یک درگیری در سطح شهر مطلع شدند. در این جریان، بلافاصله پس از اطلاع از موضوع دستورات لازم به ضابطین قضائی انتظامی صادر شد که در نتیجه تلاش دستگاه قضائی و عوامل انتظامی متهم سریعاً دستگیر و به دستور دادستانی بازداشت شد.
رحیم عبدالهی افزود: قاتل در این جریان دردناک از سلاح سرد استفاده کرده و جهت اطلاع عموم مردم اعلام می‌دارم مجازات حمل سلاح در قانون مشخص و مقید است. قانون برای هرگونه خرید و فروش، حمل، نگهداری و استفاده از سلاح چه از نوع گرم و چه از نوع سرد؛ با صراحت اعلام مجازات نموده است.
این مقام قضائی با هشدار به برهم زنندگان نظم عمومی تصریح نمود: بنده بعنوان دادستان شهرستان با جدیت هشدار می‌دهم که اگر چنانچه احدی قصد ایجاد اخلال در امنیت و آرامش عموم را داشته باشد، برخورد قاطع و بدون سازش انجام خواهد پذیرفت و اگر سلاح سردی از شخصی کشف شود، مطابق اشد مجازات مشروح در قانون برخورد خواهیم نمود.
وی با تاکید به اجتناب عمومی از دید و بازدید در ایام عید و توجه به هشدارهای بهداشتی ابراز داشت: در وضعیت بحرانی بهداشتی هستیم و باید تمام‌ حساسیت و حواس را به مراقبت از خود و جدی گرفتن هشدارهای مسئولین و کارشناسان بهداشتی و درمانی معطوف کنیم.
مدعی العموم شهرستان اهر ادامه داد: از خانواده ها می‌خواهم بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند. اولیای گرامی و سرپرستان محترم خانواده ها! فرزندان خود را تحت نظارت داشته باشید. محل‌های رفت و آمد و تمام مسائل و موارد زندگی روزمره  فرزندان را کنترل کنید. موضوع رفاقت‌ها را با حساسیت پیگیری کنید که چه کسانی با فرزندنم دوست هستند و فرزندم با چه کسانی در ارتباط است. خدای نکرده پس از وقوع حادثه یک عمر برای خانواده پشیمانی تلخ و بی بازگشت حاصل نشود‌.