دادستان عمومی و انقلاب اهر: مشاغل مزاحم مشکلات عدیده ای برای شهروندان اهری بوجود آورده اند

به گزارش ارس نامه؛ دادستان عمومی و انقلاب اهر در نشست بررسی و رفع موانع ایجاد شهرک صنفی اهر اظهار داشت: برخی از واحدهای صنفی به عنوان مشاغل مزاحم مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد نموده اند که این امر نارضایتی شهروندان را در پی داشته است لذا لزوم تسریع در روند احداث شهرک صنفی و انتقال این مشاغل به آن محل مورد انتظار است. 
رحیم عبدالهی همچنین خواستار همکاری بیشتر اصناف با مجریان طرح ایجاد شهرک صنفی شد.
شهردار اهر با تاکید بر تشکیل کمیسیون ماده ۵۵ قانون شهرداری ها (مشاغل مزاحم)، گفت: اقدامات اولیه در راستای شناسایی و آماربرداری این گونه صنوف انجام گرفته و در روزهای آینده پس از صدور اخطار و طی مراحل قانونی در کمیسیون مطرح خواهند شد. همچنین دبیرخانه کمیسیون مشاغل مزاحم واقع در ساختمان خدمات شهری شهرداری آماده رسیدگی به شکایات شهروندان در رابطه با مزاحمت اصناف مزاحم می باشد.
 کمال امید با اشاره به اولین جلسه این کمیسیون، افزود: پس از رسیدگی به شکایت اهالی یکی از محلات شهر در رابطه با مزاحمت چند واحد جوشکاری و آهنگری، رای بر تعطیلی و انتقال به خارج از شهر صادر شده که طی چند روز آینده اقدام قانونی لازم انجام خواهد گرفت.
شهردار اهر در خاتمه اظهار داشت: مجموعه شهرداری آماده هر گونه همکاری در چارچوب مقررات در راستای احداث شهرک صنفی می باشد. 
رئیس شورای اسلامی شهر اهر در این نشست عنوان نمود: انتقال مشاغل مزاحم سوای از بحث اشتغالزایی، در کاستن از بار ترافیکی و بهتر شدن جلوه بصری و انضباط شهری نقش بسزایی دارد و مجموعه شورا و شهرداری آماده همکاری و اعطای تسهیلات برابر قانون به هیئت مدیره شهرک صنفی می باشد.
در خاتمه کمال امید شهردار اهر ضمن تشکر از دادستان محترم به جهت تشکیل این جلسه اظهار نمود 
پس از پایان جلسه اعضای حاضر با توجه به اهمیت موضوع از محل احداث شهرک صنفی اهر بازدید کردند.