نمایشگاه انفرادی آثار عوض عباسی هنرمند رشته خوشنویسی در اهر دایر شد

به گزارش ارس نامه؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «راه خیال» در این  شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با آثاری از  عوض عباسی آذغان در ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر دایر است.
مهدی زارعی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این نمایشگاه از ۱۵ لغایت ۲۰ مهرماه ۹۷ در فاصله ساعات ۹ صبح تا ۱۴ بعداز ظهر آماده بازدید شهروندان و مسئولین محترم است.  تعداد ۳۰ قطعه از آثار آقای عوض عباسی  آذغان در سبک نستعلیق، شکسته، ثلث، نسخ و کتابت  به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ادامه داد: عوض عباسی  متولد ۱۳۶۷ اهر بوده  و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته تاریخ می باشد. وی خوشنویسی را در محضر استادانی همچون ستار مشرفی و نصیر زاده تلمذ نموده است . عباسی در سال ۸۶ موفق به اخذ درجه ممتاز در خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران شعبه تبریز گردیده است .
زارعی خاطر نشان کرد: ین نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی ا ین هنرند بوده و شرکت درچندین نمایشگاه گروهی در شهرهای تبریز ، قزوین و مشهد مقدس را در کارنامه دارد. همچنین گفتنی است که این هنرمند هم اکنون  به شغل سنگتراشی در اهر مشغول می باشد.