زاهد محمودی از ادارات اهر خواست تا با رسانه ها همکاری مستمر داشته باشند و عملکرد دولت را جهت اطلاع رسانی به مردم در اختیار رسانه ها قرار دهند

به گزارش ارس نامه به نقل از فارس؛ فرماندار شهرستان اهر در حاشیه نشست مشترک با مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در اهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و اگر روابط عمومی ادارات نقش بی‌بدیل خود را در راستای خدمت رسانی به ارباب رجوع و اطلاع رسانی از عملکرد ادارات متبوع به نحو شایسته به مردم ارائه کنند قطعاً رضایتمندی مردم از ادارات بیشتر خواهد شد.

زاهد محمودی گفت: استفاده از افراد متخصص و توانمند در روابط عمومی‌های ادارات موجب معرفی هرچه بهتر دستاوردها و عملکرد ادارات به جامعه هدف و مخاطبان خواهند بود.

وی افزود: انتظار داریم روابط عمومی‌های ادارات ضمن تعامل مثبت و سازنده با رسانه‌ها  و همچنین مردم،کارهای انجام شده در حوزه دستگاه ذیربط خود را به نحو شایسته به مردم ارائه نمایند و ایام اله دهه فجر بهترین فرصت برای این امر است.

فرماندار اهر تأکید کرد: متأسفانه ادارات اهر نتوانسته‌اند عملکرد دولت را در حوزه کاری خود به مخاطبان اطلاع رسانی کنند و روابط عمومی‌های ادارات باید با تلاش مضاعف و راهکارهای لازم این ضعف را جبران کنند.

وی گفت: با وجود اینکه به ادارات و نهادها طی نامه و جلسات مختلف برای ارتباط مستمر با رسانه‌ها برای انعکاس عملکرد و طرح‌ها و برنامه‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف اقدام کنند ولی متأسفانه هنوز این ضعف در ادارات شهرستان اهر هنوز هم  ملموس است.

فرماندار اهر افزود: برای تقویت جایگاه روابط عمومی‌های ادارات مقرر شده جلسات مشترک مابین روسای ادارات و روابط عمومی‌ها در محل فرمانداری تشکیل و هماهنگی لازم برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه خبر و اطلاع رسانی با حضور اساتید خبری در این حوزه انجام شود.