سرهنگ یونس منفرد گفت: کالاهای قاچاق دپو شده درون انباری واقع در اهر که شامل لوارم خانگی، لوازم التحریر و لوازم بهداشتی بود، توسط ماموران انتظامی اهر شناسایی، کشف و ضبط شد

به گزارش ارس نامه؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر اظهار نمود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و  در پی کسب خبری از نگهداری مقادیر قابل توجهی از کالاهای قاچاق در انباری واقع در سطح شهرستان اهر، عملیات شناسایی محل و اقدام برای کشف در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ یونس منفرد در تشریح کشف و مراحل عملیات، ادامه داد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر دپوی مورد نظر را کشف و با هماهنگی دستگاه قضایی، محل را مورد بازرسی قرار دادند.
وی تصریح کرد: از این انبار انواع لوازم خانگی(۵۰ دستگاه اجاق گاز رومیزی، ۶ دستگاه پکیج دیواری، ۱۰۳ عدد ترموستات لوازم خانگی)، ۳۱۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه،  مقادیری لوازم التحریر و لوازم بهداشتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهر درباره ارزش ریالی این کالاهای قاچاق، خاطر نشان کرد: این کالاها برابر نظریه کارشناسی، ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
وی همچنین از دستگیری یک نفر در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دادگستری شهرستان و کالاهای مکشوفه به اداره تعریرات حکومتی تحویل داده شد.
سرهنگ منفرد در پایان ضمن تشکر از همکاری شهروندان، خواستار همکاری مستمر و روز افزون مردم با پلیس شد و ابراز داشت: جهت ارتقای نظم و امنیت عمومی، شهروندان اهری در صورت مشاهده هر گونه تخلف پلیس را با شماره تماس ۱۱۰ در جریان بگذارند