ابوالفضل بابایی دایلاری با تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون، ابراز داشت: ما نمی توانیم خارج از قانون و آیین نامه تفسیر به رای کنیم. حرکت ما باید در چهارچوب قانون باشد. بنظر حقیر باید قانون تنها فصل الخطاب ما باشد.

ارس نامه: عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر در گفت وگو با ارس نامه با اظهار بی اطلاعی از معیارهای اعلامی توسط سخنگوی این شورا برای انتخاب شهردار، گفت: بنده و سایر همکارانم از این معیارها بی خبریم و چنین معیارنویسی هایی را در برنامه نداشته ایم.
ابوالفضل بابایی دایلاری همچنین با تاکید بر فصل الخطاب بودن قانون، ابراز داشت: ما نمی توانیم خارج از قانون و آیین نامه تفسیر به رای کنیم. حرکت ما باید در چهارچوب قانون باشد. بنظر حقیر باید قانون تنها فصل الخطاب ما باشد.
وی با بیان این نکته که گاه اظهاراتی می شود که بکل از آن ها بی خبریم، ادامه داد: اظهارات منتشر شده باید نظر قاطبه و اکثریت اعضا باشد و اگر حرفی با عنوان اینکه اعضا تمایل دارند به فلان مقوله یا ندارند؛ مطرح شد باید طبق مصوبه باشد. اینکه بگوییم اعضای شورا به علنی بودن جلسات تمایل ندارند، کذب است چون بنده به نوبه ی خود خواستار برگزاری جلسات بصورت علنی هستم.
بابایی در پایان گفت: آیین نامه انتخاب شهردار روی میز شوراست و اکثریت ما به طی روال در محدوده قانونی تاکید داریم. امیدواریم برخی از اظهارات باعث تضعیف جایگاه شورا نشود. ما قانونی پیش خواهیم رفت و چارچوب انتخاب شهردار از بین کسانی خواهد بود که رزومه داده، داوطلب شده اند و ما برنامه هایشان را در جلسات با حضور خود داوطلبان شنیده باشیم.