موسوی: مکانی در خیابان رسالت اهر به ایجاد گرم خانه برای استفاده شهروندان(مرد) که به هر دلیل از داشتن مکان خواب محرومند، اختصاص یافت

به گزارش ارس نامه؛ رئیس شورای اسلامی شهر اهر از تدارک گرم خانه برای فصل سرما طی سال جاری در این شهر خبر داد و اظهار کرد: برای آسایش شهروندان(مرد) که به هر دلیل ممکن از داشتن مکان خواب و استراحت امن و گرم در ایام سرد سال بی بهره اند؛ مکان خواب با امکانات جانبی در نظر گرفته شده است.
میرجلال الدین موسوی با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری از حیث اجتماعی  نیز مسئولیت دارد، ادامه داد: ما به چهره شهر از هر لحاظ از جمله در مباحث اجتماعی مسئولیم و از این رو جلسه ویژه شورای شهر با دستور ایجاد گرم خانه برگزار شد که در این جلسه از روسای بهزیستی و جمعیت هلال احمر شهرستان نیز دعوت بعمل آمده بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اهر، ضمن تشکر از مجموعه های همکاری کننده در اجرای این طرح، افزود: طبق مصوبه شورا؛ مکان مورد نظر شهرداری در خیابان رسالت برای ایجاد گرم خانه اختصاص یافت که طبق توافق، تجهیز تخت های چند طبقه و پتو بر عهده بهزیستی و هلال احمر است. همچنین انشعبات انرژی و ساخت سرویس بهداشتی و حمام از سوی شهرداری در مکان مذکور در حال آماده سازی است.
موسوی در پایان خاطرنشان کرد: این مکان حدود ۲۰ نفر ظرفیت دارد و در صورت نیاز شهروندان می توانند برادران  مستحق که فاقد مکان گرم و جای خواب هستند را جهت استفاده از گرم خانه به اداره بهزیستی شهرستان معرفی نمایند.