علی حسن زاده بعنوان معاون فرماندار و تورج اسمعیل زاده بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان اهر معرفی شدند

به گزارش ارس نامه؛ عصرگاه روز سیزدهم خرداد ۱۳۹۷، سالن شهید تندگویان فرمانداری اهر میزبان یک آئین تودیع و معارفه بود. 

بر اساس این گزارش، آئین تودیع و معارفه معاون فرماندار و بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی برگزار و طی آن، مدد سمندری از معاونت فرمانداری اهر تودیع و علی حسن زاده بعنوان معاون جدید فرماندار معرفی شد. همچنین احمد نیک نفس از سمت بخشدار مرکزی اهر تودیع و تورج اسمعیل زاده کلالق بعنوان جایگزین وی معرفی شد.

افزودنی است؛ مدد سمندری آبان ماه ۹۳، زمانی که آخرین فرماندار دولت احمدی نژاد هنور طی دولت تدبیر و امید در اهر ابقا شده بود، به این شهرستان آمد و تمام عمر فرمانداری سیدمحمد عابدی و فرمانداری زاهد محمودی را تا بحال در اهر معاونت نمود. 

احمد نیک نفس، که قبل از جلوس بر صندلی بخشداری مرکزی اهر از کارشناسان فرمانداری این شهرستان بود، از بهمن ۹۵ بخشدار مرکزی اهر شد و ماندن او در این سمت یک سال و نیم دوام آورد.

معاون جدید فرماندار اهر کارشناسی ارشد مدیریت دارد و دانشجوی دکترای جامعه شناسی است. او در کارنامه خود کارشناسی فرمانداری چندین شهرستان، کارشناسی در استانداری آذربایجان شرقی و همچنین بخشداری اهر و هوراند را داراست.

تورج اسمعیل زاده؛ بخشدار جدید بخش مرکزی اهر پیش از این بخشدار بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود و از فعالین سیاسی اصلاح طلب در احزاب و گروه های این جناح سیاسی را در سوابق دارد.