مهندس محمد فرقانی معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران شد

به گزارش ارس نامه؛ طی حکمی از سوی سیدمجید صدری؛ یک اهری به سمت معاون شرکت مخابرات ایران منصوب شد.
مهندس محمد فرقانی که پیش از این بمدت ۱۰ سال سکاندار مخابرات آذبایجان شرقی بود، با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بعنوان معاون توسعه سرمایه انسانی این شرکت منصوب و جایگزین "دیانی" شد.
فرقانی همچنین؛ مدیرعاملی شرکت مخابرات استان اردبیل را در کارنامه دارد.
ارس نامه ضمن تبریک صمیمانه به این چهره؛ یادآور می شود: همواره به پیشرفت فرزندان اهر و قره داغ در سطوح مختلف افتخار می کنیم اما این افتخار زمانی بر مذاق هموطنان این مدیران خوش تر می آید که فرصت خدمت و توجه به زادگاه در عملکرد این مدیران دیده شود.
در گذر از ۱۰ سال مدیریت عالی او بر مخابرات استان که در حق اهر چه کارهایی کرده و آیا می توانسته بهتر از چیزی که بود ظاهر شود، از ایشان می خواهیم در سمتی که تازه گرفته، بیش از پیش به فکر اهر محروم باشد. 
جایگاه معاونت شرکت مخابرات ایران، فرصت مغتنم و بس کم نظیر برای یک مدیر است تا هرچه در ید قدرت و نفوذ دارد به حال خاک مادری اش کرده و خود را نشان دهد.
فرصت های خدمت هرگز ماندنی نیست. سمت ها و جایگاه ها می آیند و می روند و چیزی که ماندگاری دارد، خدمت ها و تلاش هایی است که در دل ها می ماند. 
تاریخ ذهنی اهر نشان می دهد هرگاه فرزندی از این دیار بر مسندی پرنفوذ تکیه داده و کارهایی طلایی برای این منطقه به یادگار گذاشته، همواره ورد زبان خیر مردم شده و البته برعکس!