کمال امید در پیامی خطاب به شهروندان اهری سال نو را تبریک گفته و در سال جدید خواستار بیشتر شدن مشارکت شهروندی از سوی اهالی این شهر شد

به گزارش ارس نامه؛ شهردار اهر بمناسبت ورود سال ۱۳۹۷، پیامی را خطاب به شهروندان اهری صادر نموده که در ادامه عین این پیام منتشر می شود: 

 

بایرام اولوب، قیزیل پالچیق ازه رلر
ناقیش ووروب، اوطاقلاری بزه رلر

شهریار ملک سخن


شهروندان اهری!

سلام و درود بر شما میراث داران سرزمین شجاعت و عرض تبریک خالصانه و گرم خدمت همه کسانی که اکنون وراث آثار گران بهای فرهنگ و تاریخ پر فراز و نشیب ارسباران هستند!
عزیزان! سال نو مبارک و ایام بکام

سال ۹۶ را با تلاش و کوشش های مجموعه شهرداری اهر پشت سر گذاشتیم. علی رغم تمام مشکلات مالی و کمبود امکانات و البته مازاد نیرو؛ سعی حقیر در کاستن بدهی های شهرداری، پرداخت بموقع حقوق کارکانان، بهتر شدن خدمات شهری، پالایش چهره شهر از زایدات و حرکت بسوی زیبا سازی ها معطوف شد. بخاطر کارهای انجام گرفته هم از همکاران ساعی خود و هم از حمایت های بی دریغ اعضای پنجمین دوره شورای شهر اهر سپاسگزاری می نمایم. صد البته که قصوراتی بوده و از بعد کمبودهای ممکن عذرخواهی می کنم.

 "فرهنگ" و "عمران" را دو بازوی مهم برای مدیریت شهر می دانم که در سال ۹۷ تقویت این دو بازو را سرلوحه امور قرار خواهم داد و این امر میسور نخواهد شد جز با "مشارکت شهروندی" که آن هم فقط با عنایت شهروندان و مردم فرهنگ پرور اهر ممکن خواهد بود. درخواستم در اول سال، کمک عموم شهروندان به شهرداری است و دست یاری بسوی تک تک شما جوانان، برادران و خواهران دراز می کنم تا با مشارکتتان شهر آبادتر شود.

از نام گذاری سال بنام "حمایت از کالای ایرانی" توسط رهبر فرزانه انقلاب این گونه تاسی می گیرم که در تولیدات برای زیباسازی و عمران، هرچه بیشتر از توان تولید بومی داخل مجموعه شهرداری با صرف هزینه های نازل و بصرفه استفاده کنم و با طلب یاری از خالق سبحان، ارواح شهدای پاک و همراهی تک تک اعضای محترم شورای شهر؛ پایان سال ۹۷ میزان رضایت شهروندان را بیشتر و خوش تر از گذشته احساس نمایم.

با احترام و امتنان؛
 
کمال امید
شهردار اهر