کمال امید گفت: سه تن از همکاران رسمی در پست های معاونت توسعه مدیریت، معاونت برنامه ریزی و معاونت عمرانی منصوب شدند و معاونت خدمات شهری فعلا خالی است/بودجه ۹۷ با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال تقدیم شورای اسلامی شهر اهر شده است

به گزارش ارس نامه؛ شهردار اهر در گفتگو با خبرنگار ارس نامه ضمن اشاره به تلاش مدیریت شهرداری اهر در توانمند سازی واحدها و کیفی سازی شعبات مختلف شهرداری؛ اظهار نمود: با توجه به نیروهای رسمی موجود که دارای تحصیلات مرتبط، سوابق و تجارب موثر بودند، جناب آقای اکبر عطایی بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع، جناب آقای مهندس عیسی اسدی بعنوان معاون برنامه ریزی و جناب آقای مهندس محمد سرقینی بعنوان معاون عمران، شهرسازی و معماری شهرداری اهر منصوب شدند.
کمال امید با تاکید بر مر قانون در انجام وظایف توسط معاونت ها و مدیران واحدها، یادآور شد: قانون باید در کار اجرایی و اداری سرلوحه باشد. تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم مهم ترین خواسته و انتظارم از معاونین محترم و زیر مجموعه هاست. 
وی مشورت پذیری و سعه صدر را هم در انجام خدمت مهم دانست و افزود: بنده، معاونین و سایر مدیران شهراری باید مشورت با سایر همکاران و صاحب نظران را فرصتی برای اتخاذ تصمیمات کم نقص بدانیم و از سوی دیگر انتقادات سازنده را هم با دل و جان قبول کنیم.
شهردار اهر ادامه داد: همانطور که در جلسات هم تاکید شده از عزیزانی که به معاونت ها منصوب شده اند انتظار داریم به بیت المال و نگهداری اموال و املاک حوزه خود حساس بوده و در نگهداری شان دقت لازم را مبذول دارند. برای حوزه کاری خود برنامه ۴ ساله ای تنظیم کنند و با نقشه ی راه تخصصی که خود ترسیم کرده اند، پیش روند.
شهردار اهر درباره انتصاب معاون خدمات شهری خاطر نشان نمود: فعلا این پست خالی است و در اسرع وقت نسبت به انتصاب نیرویی متقارن و متناسب با این سمت اقدام خواهیم نمود. تمام امورات این معاونت فعلا با نظارت شخص شهردار، همکاری آقای شهرام عبادی و تلاش مجموعه مورد نظر انجام می گیرد و مشکل خاصی وجود ندارد.
مهندس امید همچنین از تقدیم بودجه سال آینده به شورا خبر داده و گفت: بودجه سال ۹۷، طی روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه جهت بررسی و تصویب تقدیم شورای محترم شهر اهر شد. این بودجه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال تدوین شده است.
وی درباره میزان تحقق بودجه سال ۹۶ شهرداری اهر نیز گفت: فقط ۴۹ درصد از بودجه ۹۶ تحقق یافته و با اینکه تحقق بودجه ضعیف بوده اما بخاطر هزینه های کلان جاری در شهرداری اهر مجبور بودیم بودجه پیشنهادی سال بعد را هم به مبلغ قابل توجه پایین نیاوریم.