دکتر بهبود جعفری یادداشتی پیرامون اختیارات و وظایف کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای عالی استان ها به ارس نامه وارد نموده که در بخشی از این یادداشت اجرای نمایش “کافه مبارک” را مورد تقدیر قرار داده است. آنچه وی نوشته را در ادامه خواهید خواند

به گزارش ارس نامه؛ دکتر بهبود جعفری(رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای عالی استان ها)؛ طی یادداشتی در رابطه با اجرای نمایش طنز «کافه مبارک» نوشت:

میلاد حضرت زینب(س) پرستار نهضت و انقلاب حسینی و روز پرستارکه فرشته رحمت برای بیمار است خدمت تمامی شیعیان اسلام و پرستاران زحمتکش جامعه تبریک وتهنیت عرض میکنم.
کار فرهنگی یک امر مهمی است و نیاز به حرکتی جهادی وانقلابی دارد. مقوله فرهنگ ازبالاترین ارزش درتوسعه وپیشرفت است طبق فرمایش مقام معظم رهبری که می فرمایند فرهنگ از اقتصاد مهمتر است بنابراین در زمینه فرهنگ دنبال کارهای تشریفاتی نباشیم بلکه دنبال کارهای محتوایی و حقیقت ها باشیم. ما بایستی در دانشگاه ها و مدارس سه مورد آموزش، پژوهش و فرهنگ را مدنظر قرار بدهیم که فرهنگ راهکار اصلی توسعه و ترقی وپیشرفت جامعه است. بنده بعنوان رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری درشورای عالی استانها(کشور) در خدمت نخبگان، دانشجویان، جوانان فرهیخته و مردم عزیزمان هستم در این کمیسیون سعی می شود بیش از پیش مشکلات و معضلات اهالی هنر و فرهنگ رفع شود و روی کار و آتش به اختیاری برای همه باز است هر که در این زمینه قدم بردارد یا اگر طرح و ایده ای دارد بعنوان خدمتگزار مردم در خدمت شان بوده و استقبال می کنیم.
در رابطه باگردشگری یا توریسم که استان مان آذربایجان شرقی بعنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده باید از این رخداد٢٠١٨بهترین استفاده را ببریم چنان چه صنعت گردشگری  دومین صنعت در توسعه بوده ونقش مهمی در اقتصاد مملکت دارد و در رشد و شکوفایی اقتصاد بسیار حائز اهمیت بوده وکم هزینه ترین و سالمترین صنعت در دنیاست. استان آذربایجان شرقی  و شهر اهر منطقه بسیار بکر وگردشگرپذیر است مثل مقبره شیخ شهاب،سد ستارخان،جنگل های  ارسباران و… ولی نیاز به برنامه ریزی و مدیریت صحیح دارد در حوزه صنعت گردشگری باید سه کلمه شناسایی ،شناساندن و معرفی  را درنظربگیریم وداشته هایمان  را بصورت بازار یابی تبلیغاتی معرفی کنیم و در این مورد نیاز است کارگاه های آموزشی حتما برگزار شود. 
اجرای برنامه هایی همچون نمایش کافه مبارک قطعا می تواند موثر باشد و از این کارهای فرهنگی نه فقط در این رخداد بلکه در تمامی سال ها باید انجام گردد. درمورد تبریز ۲۰۱۸ هم این حرف می توانم بگویم تا خیال مردم و رسانه ها راحت بشود و آن ای نست که نگاه مان باید طوری باشد که انگار هر سال تبریز ۲۰۱۸برگزار خواهد شد یعنی جذب گردشگر و رسیدگی به این امور و کارهای فرهنگی کلا لازمه پیشرفت هر شهر استان و کشور می باشد طبیعتا در این فرصت هم ما برای ارسباران نهایت سعی و تلاش را در راه خدمت به مردم انجام خواهیم داد.