یکی از معماران تاریخی اهر اثری ملی از خود بجای گذاشته که هم اینک جزو آثار ملی ایران محسوب می گردد. این اثر عمارت تاریخی شهرداری اهر است

به گزارش ارسنامه؛ عمارت تاریخی شهرداری اهر واقع در مرکز شهر اهر از آثار تاریخی متعلق به اهر است که دارای معماری و سبک خاص است و جزو آثار ملی ثبت شده است. گفته می شود این اثر بیش از ۹۰ سال است قدمت دارد و در دهه هفتاد شمسی بنای آن با حفظ سبک معماری سنتی، به همان شکل بازسازی شده است.
معمار این اثر تاریخی حاج محسن مرسلی اهری است. وی متولد سال ۱۲۸۱ شمسی است که در سال ۱۳۶۵ به سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.
بر اساس شنیده های سینه به سینه ریش سفیدان، استاد نعمت پدر حاج محسن هم به شغل معماری می پرداخته و از معماران بنام زمان خود بوده است. او معمار تجدید بنا و بازسازی بقعه شیخ شهاب الدین است.
از نوادگان فعلی حاج محسن معمار در اهر؛ دکتر ناصر زرگری و دکتر وحید عابدی می باشند که هر دو به شغل طبابت مشغولند. دکتر ژیلا مرسلى اهرى، دکتر کمال الدین گلبازی و دکتر علی مرسلی اهری از دیگر نوادگان این مرحوم هستند. دکتر على مرسلى اهرى متخصص ریشه دندان که در منطقه گیشا(تهران) طبابت مى کند و دستى درقلم و نویسندگى دارد. طنزهاى شیرین و نافذ این پزشک اهری بطور مکرر در مجله سراسرى  سپید پزشکى چاپ می شود.